Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu- poradnik

45,00 zł
Brutto
Autorzy: P. Howlin S. Baron-Cohen J. Hadwin

Teoria umysłu (proces czytania w umyśle) to intuicyjna zdolność do rozumienia własnych i cudzych stanów umysłowych. Dzięki tej umiejętności możemy odczytywać intencje innych ludzi w oparciu o akty ich zachowania lub wypowiedzi. 

W magazynie
Opis

Teoria umysłu (proces czytania w umyśle) to intuicyjna zdolność do rozumienia własnych i cudzych stanów umysłowych. Dzięki tej umiejętności możemy odczytywać intencje innych ludzi w oparciu o akty ich zachowania lub wypowiedzi. Możemy nie tylko wyrazić proste pragnienia, oczekiwania, sądy i przekonania, ale także skomplikowane zależności pomiędzy stanami mentalnymi różnych osób, np. „ja wiem, że ty wiesz, że ja wiem”. Zdolność do czytania w umyśle jest konieczna, by rozumieć ironię czy humor, metaforę, sarkazm lub kłamstwo – a więc to, co wykracza poza podstawowe znaczenie słów. U prawidłowo rozwijających się dzieci ta umiejętność kształtuje się spontanicznie w trakcie licznych epizodów wzajemnego zaangażowania i kontaktów społecznych, a jej rozwój nie wymaga specjalnej stymulacji. Jednakże dzieci, które nie nabyły jej w sposób naturalny, wymagają zastosowania specjalnych, sformalizowanych metod wspomagania rozwoju.

Szczegóły produktu
ISBN 978-83-929749-4-9

Opis

AutorP. Howlin S. Baron-Cohen J. Hadwin
WydawnictwoWydawnictwo JAK
Rok wydania2010
Oprawamiękka
Ilość stron300
Format165 x 235
Numer ISBN978-83-929749-4-9
Tab Title
Tab Content
Opinie(0)

Opinia

Brak recenzji użytkowników.

Przeglądasz “Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu- poradnik”


.png .jpg .gif

This website use cookies to ensure you get the best experience on our website.Privacy Policy

Zaloguj się

Megamenu

Your cart

There are no more items in your cart