Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu View larger

Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu Ćwiczenia

Nowość

Autorzy:  P. Howlin S. Baron-Cohen J. Hadwin

Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję, wiedzę oraz przekonania o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.

More details

29,00 zł z podatkiem

Dodaj do listy życzeń

  • Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.

    Program podzielony został na sześć poziomów:

    POZIOM 1: PROSTE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY – Rozumienie, że dziecko i nauczyciel mogą widzieć różne rzeczy.

    POZIOM 2: ZŁOŻONE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY – Rozumienie, że dziecko i nauczyciel patrzą na coś z innej perspektywy.

    POZIOM 3: ROZUMIENIE ZASADY „WIDZIEĆ ZNACZY WIEDZIEĆ” – Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio lub pośrednio.

    POZIOM 4: ROZUMIENIE PRAWDZIWYCH PRZEKONAŃ – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.

    POZIOM 5: ROZUMIENIE FAŁSZYWYCH PRZEKONAŃ – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.

    POZIOM 6: ROZUMIENIE PRZEKONAŃ DRUGIEGO RZĘDU – Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, oraz wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania.

  • AutorP. Howlin S. Baron-Cohen J. Hadwin
    WydawnictwoWydawnictwo Jak
    Rok wydania2011
    Oprawamiękka
    Ilość stron172
    Format165 x 235
    Numer ISBNISBN 978-83-929749-9-4

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu Ćwiczenia

Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu Ćwiczenia

Autorzy:  P. Howlin S. Baron-Cohen J. Hadwin

Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję, wiedzę oraz przekonania o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.

5 inne produkty (kategoria)

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: